כפתור סגירה

כתבה בנושא מדריך לינקדאין למשתמש המתחיל – שני בסדרה

לינקדאין (LinkedIn) היא הרשת החברתית – מקצועית הגדולה בעולם עם למעלה מ-200 מיליון משתמשים בעולם, מעל 100 אלף מהם ישראלים. המשתמשים בלינקדאין יוצרים פרופיל אישי – מקצועי, המשמש לגיבוש תדמית מקצועית של מוביל דעה, מומחה לתחום. בנוסף, הפרופיל מסייע ככלי מיתוגי יעיל בתהליך חיפוש עבודה.

במדריך הראשון בסדרה לימדנו אתכם כיצד ליצור פרופיל בלינקדאין, הרשת החברתית העסקית הגדולה בעולם. כעת, אנו עוברים אל השלב הבא: כיצד להפוך את הפרופיל הזה למקצועי ואפקטיבי. יישום מוצלח!

הרשמה למגזין

להישאר מעודכנים תמיד בכל החדשות והטיפים הכי חשובים בעולם התעסוקה

שדה חובה*

אולי יעניין אותך גם...

מדריך לינקדאין למשתמש המתחיל

שילוב סטודנטים בהייטק

סטודנטים? כך תשתלבו בעולם ההייטק

לא קל להיות סטודנטים ובמקביל לעבוד, אבל עבור אלה שלומדים מקצועות טכנולוגיים, זו ההזדמנות לפתח קריירה בהייטק, ולהרוויח שכר נאה

חמשיה צעדים לקריירה משגשגת

חולמים על קריירה משגשגת? חמישה צעדים בדרך לשנה טובה יותר

רוצים להצליח בהייטק: השנה תשקיעו במיתוג! כך תהפכו את השנה הקרובה לשחר של יום חדש, בחמישה צעדים (לא פשוטים ולא קלים, אבל בחיים צריך להתאמץ לפעמים).

המיתוסים על חיפוש עבודה בקיץ

מחכים לאחרי החגים? הגיע הזמן לנפץ את המיתוסים על חיפוש עבודה בקיץ

למרות הסברה הרווחת, השוק לא נכנס לקיפאון בחודשים החמים ביותר בשנה, החברות ממשיכות לגייס עובדים – וגם מחפשי העבודה לא נחים

יש 1,000 סיבות טובות לעזור לחברים!

לעבור את שלב הריאיון הטלפוני

מחפשים עבודה בתחום ההייטק או הביוטק? כך תעברו בהצלחה את שלב הריאיון הטלפוני

ראיון טלפוני הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך הארוך של מציאת מקום עבודה חדש והוא מחייב הכנה בהתאם לשלב בקריירה שלכם. מי שמזלזל בו, עלול להיפסל כבר בשלב ראשוני זה.