תיאור המשרה:
· ניהול לקוחות קיימים תוך יצירת קשר בין-אישי עם נציגי הלקוח
· שימור שביעות הרצון של הלקוחות הקיימים, אקטיבית ופרואקטיבית.
· ביצוע Upsales של מודולים וחבילות הרחבה בצורה עצמאית
· יכולת הצגת מערכות תוכנה ללקוחות
· ניהול משא ומתן מול גורמים בכירים מטעם ארגונים גדולים ובינוניים במשק.
· מעקב ובקרה אחר תהליכים שוטפים ופרויקטים של הלקוחות, ברמת תיעדופים ועמידה בלו”ז הארגון.
· עבודה שוטפת מול ה CRM
· התפקיד כולל מפגשים פרונטליים ומרוחקים מול לקוחות.
דרישות התפקיד:
– ניסיון בניהול תיקי לקוחות ומכירות ללקוחות בעולם שרותי התוכנה
– ניסיון במשא ומתן מול גופים גדולים
– יחסי אנוש מדהימים
– ייצוגיות וכושר הבעה מצוין בע”פ ובכתב
– עמידה ביעדי מכירות רבעוניים
– אוריינטציה טכנולוגית – יכולת למידה והצגה של מערכות בעולם ה WEB.
– ניסיון במתן שירות
– אחריות אישית ויסודית
– ראייה מערכתית ויכולת עבודה תחת לחץ