לחברת תוכנה בגדילה הנותנת שירות לחברות בארץ ובחו"ל, דרוש איש תמיכה טכנית אפליקטיבית.
רוב התמיכה באמצעות השתלטות מרחוק על תוכנה שמותקנת אצל לקוחות.
נדרשים/ות עובדים/ות בעלי/ות מוטיבציה גבוהה ומודעות שירות.
המתאימים/ות יוכשרו לתפקיד.
המשרה מתאימה למסיימי לימודים בעלי/ות ידע מתקדם במחשבים,
מתאימה ככרטיס כניסה להייטק, למתכוונים להמשיך בתוכנה סיסטם ניהול פרוייקטים או QA,
ומתאימה למחפשי עבודה בתמיכה בהייטק .
תאור התפקיד:
תמיכה טכנית לפתרון תקלות אפליקטיביות,ציוד היקפי ואתר החברה.
זיהוי,אפיון תקלות, מתן מענה ופתרון.
עבודה מול מחלקות שונות בחברה במידת הצורך,
ניטור שרתים, עמדות קצה, ומתן מענה טכני לתקלות בזמן אמת.
התקנות, תחזוקה שוטפת וניהול עדכוני תוכנה לאפליקציות שרתים וDB
בנוסף גם בדיקות שפיות בסיסיות לתיקונים המסופקים מ R&D ושדרוג גרסאות קיימות.
דרישות:
הכרות עם מחשבים ניידים ונייחים
הכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה של מיקרוסופט windows 7,10, server 20082012 2016
(התקנה,זיהוי ופתירת תקלות,פרוטוקול תקשרות,DNS, IIS DHCP,).
ידע ביישומי אופיס.
ידע קודם בתוכנות השתלטות מרחוק.
נסיון בעבודה מול תוכנת ניטור כמו Jira ו Confluence
ידע בSQL, עבודה מול DB ברמת שאילתות בסיסיות, עדכון שחזור וגיבויים.
ידע בסיסי ברשתות ותשתיות תקשורת.
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
יכולת ניסוח בכתב ובע"פ באנגלית ועברית ברמה טובה – העבודה ברובה מול לקוחות מחו"ל.
יכולת למידה עצמית גבוהה.
יחסי אנוש מעולים – חובה.
יתרון:
ניסיון בתמיכה טכנית טלפונית של מערכות הפעלה, תוכנות,ציוד היקפי.
נסיון בהתקנת סביבת עבודה, ידע והבנה בתשתית,חומרה וציוד היקפי,יכולת תיקון תקלות.
נסיון באבחון תקלות תוך שימוש בכלי ניתוח.