. במסגרת תפקידו ייתן מענה לבעיות לקוחות החל מרמת החנות ועד לרמת החברה. בנוסף יהיה אחראי על העברת ידע ושיתוף מול התמיכה הטכנית של חברת האם, ביצוע הדרכות, תמיכה בהתקנות וקונפיגורצית המערכת בשטח.
התפקיד דורש עבודה בשעות הערב המאוחרות והלילה המוקדמות כחלק מתוכנית עבודה מסודרת.
דרישות התפקיד:
· שלוש שנים ניסיון בתמיכה טכנית מול לקוחות חיצוניים לחברה
· שליטה באנגלית
· ניסיון בתמיכה מרחוק תוך שימוש בכלי ניטור ואו שליטה מרחוק
· יכולת מוכחת להבנה עמוקה של מוצר, תכונותיו ומגבלותיו ומתן פתרונות יצירתיים לבעיות
נכונות למשמרות בשעות 17:00-02:00-חובה!!