הגדרת תפקיד:
ניתוח תמונת השוק במדינת היעד (תהליכים, מגמות, לקוחות, מתחרים) גיבוש תובנות, המלצות ומימושן בתחומים השונים.
בניית והובלת קשרים עסקיים עם בעלי עניין רלוונטיים בתחומים שיש בהם אינדיקציה לכדאיות עסקית/כלכלית/טכנולוגי
אחריות לפיתוח עסקי (שווקים / מוצרים חדשים),
כולל: – אחריות לבניית תכניות עסקיות רלוונטיות
– אחריות לגיבוש ה-Go To Market לשווקים / מוצרים ושירותים חדשים
– מענה טכני/מסחרי ללקוחות הפוטנציאלים והגשת הערכות מחיר
– ניהול מגע רציף עם השותפים והלקוחות
דרישות – ניסיון בתעשייה הצבאית בטחונית – חובה
– הכרות עם שוק האוויוניקה – יתרון
– הכרות עם שוק המכ”מ – יתרון משמעותי
– ניסיון משמעותי בפיתוח עסקי, שיווק ומכירה של פרויקטים גדולים ומורכבים
– ניסיון בניהול לקוחות גלובליים בתעשייה הצבאית ביטחונית