מה כולל התפקיד?
אחריות כוללת על ניהול מערך התפעול, הרכש והלוגיסטיקה בארגון.
אחריות על תהליכי רכש מוצרים (בין השאר טכנולוגיים), שירותים ויועצים.
אחריות על תחזוקת ואחזקת משרדי החברה בתל אביב, ירוחם ויוקנעם (לרבות מערך הרכב).
הובלת תהליכים חוצי- ארגון בתחום הרכש, התפעול, הלוגיסטיקה והבינוי.
ניהול ובקרה על תקציב תחום הרכש והתפעול.
מה נדרש ממך?
תואר ראשון בתחום רלוונטי – חובה (תואר שני יהווה יתרון)
לפחות 7 שנות ניסיון מצטבר בניהול תהליכי רכש ו/או ניהול תפעול ולוגיסטיקה, בלפחות שני ארגונים בסדר גודל בינוני – גדול.
ניסיון בניהול ובקרה תקציבית על סעיפי תפעול ורכש.
לפחות 5 שנות ניסיון בניהול והובלת צוות עובדים בתחומים הרלוונטיים.
ניסיון בניהול פרויקטים מורכבים חוצי ארגון בתחום בינוי ואחזקות מבנים.
ניסיון בניהול מו”מ עם ספקים והכרות עם עולם ההסכמים וההתקשרויות.
עבודה על מערכת הERP מודול רכש – יתרון
* העבודה מתבצעת ממשרדי החברה בתל אביב.