התפקיד כולל:
– ניהול והובלת פרויקטים חוצי אגף בתחום ארגון ושיטות, אגף פתרונות לעסקים.
– יצירת תהליכים ארגוניים לשם תמיכה במהלכי שיפור.
– איתור הזדמנויות וכן איסוף, ניתוח והסקת מסקנות מנתונים, ראיונות ומקורות מידע פנים ארגוניים
– גיבוש פתרונות ודרכי הטמעתם, בניית תכניות עבודה, ליווי וניהול הטמעת השינויים.
– ניהול מטריציוני ועבודה מול גורמים בכירים בחברה.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה בתחום ארגון ושיטות – חובה
תואר ראשון רלוונטי – חובה, יתרון משמעותי לבוגרי: הנדסה תעשייה וניהול / פסיכולוגיה ארגונית / מנהל עסקים.
ניסיון בבנייה והעברת מצגות מול גורמים בכירים – חובה
ניסיון מחברת ייעוץ – יתרון
תואר שני רלוונטי – יתרון