תיאור התפקיד ותחומי האחריות :
מנהל/ת השיווק אמון/ה על תחום השיווק והמרקום בארגון . מסגרת התפקיד כוללת את תחומי האחריות הבאים:
פיתוח ובניית אסטרטגיה שיווקית מותאמת לקווים המנחים העסקיים והאסטרטגיים המגיעים מההנהלה הבכירה בארגון.
פיתוח ,זיהוי ואפיון שווקים (צ’אנלים) התמקדות בשיווק B2B ברמה הגלובלית.
איסוף, ניתוח והעברה של מידע שיווקי/מתחרים.
הכוונת היחידות השונות בארגון לאור האסטרטגיה השיווקית והטמעתה.
מרקום – ניהול והכוונה של ספקי שרותים/קבלנים (דיגיטל,הפקת ברושורים,מדיה חברתית,הפקת תערוכות וכו”.. )
ניהול תקציב השיווק .
דרישות התפקיד :
השכלה נדרשת : תואר ראשון במנהל עסקים/שיווק/כלכלה ,תואר שני בתחומים רלוונטיים – יתרון.
נדרש ניסיון מוכח של כ5-7 שנות ניסיון בתפקידי ניהול שיווק בחברה גלובלית, ניסיון מובהק ומוכח בשיווק B2B
יתרון לניסיון תעסוקתי בתחומי החקלאות/ טכנולוגיה לחקלאות/ מים או לחלופין ניסיון מחברות הייטק/תעשיה גלובליות המתמחות במוצר (לא תוכנה או אפליקציה ).
face=Arial>כפיפות : סמנכ”ל מכירות ושיווק