תיאור התפקיד:
אחריות על השגת יעדי המכירות של התחום, על ידי למידה והכרת השוק, החדרת פלטפורמות החברה והנעת הגידול במכירות
תוך לקיחת נתחי שוק ממתחרים, ושדרוג פלטפורמות טכנולוגיות קיימות.
תחומי אחריות:
זיהוי ופיתוח מערכת יחסים עם לקוחות מפתח
ביקורים סדירים אצל לקוחות קיימים ופוטנציאליים
פיתוח וטיפוח ידע ומקצועיות אישית
• שליטה בתמהיל המוצרים והטכנולוגיות בתחום ותהליכי המכירה, תוך הכרות מקסימאלית של מוצרי המתחרים ודרכי התמודדות אתם.
• אחריות על הדרכה מקצועית של מוצרים חדשים בתחום וליווי לקוחות להכשרת לקוחות בארץ ובחו”ל.
• איסוף מידע –והכרת התחום: לקוחות, מתחרים ובית חולים לרבות נהלי העבודה המקובלים והמאושרים בבי”ח על כל אגפיו.
הנעת הגידול במכירות
• עמידה ביעדי המכירות הכוללים, דרך הגדלת השוק עצמו ולקיחת נתח שוק חדש.
• חיזוי מכירות עתידי: חודשי, רבעוני, שנתי ע”פ קבוצת PL.
• מענה כולל לדרישות הלקוחות בשירות.,. קידום מוצרים וטכנולוגיות חדשות (ניתוחים חדשים).
• חדירה לבי”ח חדשים ותחומים חדשים. קידום מוצרים וטכנולוגיות מתקדמות וביצוע שדרוגים, ע”פ הנחיות החטיבה.
השכלה וניסיון נדרשים:
• הכרות עם חטיבות חברת ג’ונסון וג’ונסון ועסקיהן.
• הכרות עם תחום הציוד הרפואי.
• אנגלית ברמת שפת אם
מיומנויות וכישורים נדרשים:
• יכולת למידה גבוהה
• אסרטיביות ויכולת הנעה
• חשיבה עסקית מפותחת ויכולת ראיית המכלול
• יכולת עבודה בצוות
• גמישות מחשבתית ויכולת להסתגל לשינויים
• מוכנות לעבודה מאומצת
• יכולת טובה לתפקד בלחץ מתמיד ובסביבת עבודה משתנה