מעורבות משלב הזמנת לקוח ועד קבלת מוצר מוגמר, קליטה ושילוח. התפקיד כולל כמו כן:
• אחריות על קניינות וניהול אסטרטגי של ספקי אלקטרוניקה ומכאניקה בארץ ובחו"ל
• תמיכה במחלקת התפעול, עדכון הזמנות, מתן פתרונות לחוסרים בייצור.
• מעקב וניהול המלאי
• הבנת תהליכי עבודה
• עבודה מול קבלני משנה
המשרה הינה משרה מלאה עם ובמידת הצורך נכונות לעבודה מעבר לשעות וימי העבודה המקובלים.
המשרה אינה משרה ניהולית וכפופה למנהל רכש ולוגיסטיקה.
דרישות:
• ניסיון של לפחות שנתיים כקניין/ית-פלנר/ית רכיבי אלקטרוניקה ומכאניקה.
• ניסיון בעבודה מול ספקים וקבלני משנה בארץ וחו"ל.
• ניסיון ושליטה במערכת ERP PRIORITY -חובה.
• שליטה מלאה באקסל.
• יכולת עבודה באופן עצמאי.
• אנגלית ברמה גבוהה – עבודה, התנהלות והתנסחות.
• יכולת עמידה בעומסים ולחצים
• יחסי אינוש מעולים ויכולת עבודה בצוות