התפקיד כולל אחריות על כלל מערך התפעול בחברה (כפיפות למנכ”ל) :
צוות האדמיניסטרציה,
ניהול ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות התומכות בחברה ובמשרד.
אחריות על אזור הקבלה , קבלת אורחים, ניהול יומנים, חדרי ישיבות.
שירות ופתרונות אדמיניסטרטיביים, שירותי משרד, ניקיון משרדים, רכבים, בטיחות ואבטחה.
עבודה מול ספקים וקבלני משנה חיצוניים.
רכש
ביצוע רכש אסטרטגי
ניהול קבלני משנה
ניהול חוזים עם ספקים
ביצוע התהליך התיפעולי של P2P, מהוצאת הזמנות דרך מעקב הספקות, קבלת הסחורה ועד תשלום לספק.
מחשוב
מתחזוקת רשתות, שירותי דואר, אבטחת מידע, ניהול בסיסי נתונים ועוד.
מיפוי של כל מערך המחשוב, התקנת התוכנות, תחזוקה שוטפת של המערכת ובעיקר פתרון הבעיות והתקלות כאשר הן מתרחשות.
אחריות על תכנון ארגון ופיקוח של תהליכי עבודה ,מדיניות החברה ונהלי העבודה.
הבנה של צרכי החברה ומתן שרות לחטיבות השונות.
ניהול צוות של כ 15 עובדים
הגדרת מטרות העבודה של חברי הצוות, מדידת התפקוד שלהם, העברת הדרכה ומשובים.
בניית תקציבים, תכנון עסקי.
דרישות התפקיד
מהנדס/ת תעשייה וניהול.
ניסיון בניהול מערכי תפעול בחברות היי טק בינוניות גדולות.
ניסיון ב SAP
ניסיון בניהול צוותים
יוזמה , יצירתיות והיכולת להוביל תהליכים חוצי ארגון.
שליטה מלאה בשפה האנגלית