דרוש /ה אחראי /ת משק ולוגיסטיקה.
ריכוז תחום פעילות משק ולוגיסטיקה- סביבת עבודה, אחזקה קלה ורכש, ניהול מחסן, תפעול ספקי שירות, תמיכה בתחומי המשק בפרויקטים, תפעול לוגיסטי תחת תחום השירות לעובד. ניהול משאבים, נראות אתר והזמנות רכש.
תחומי האחריות:
מתן מענה לקריאות שירות, ריכוז אחריות על ציוד, ביצוע תיקונים, ניהול וארגון מחסנים ומלאים, הכנת סביבת עבודה לעובדים חדשים, התנהלות מול ספקים, מעקב אחר תקציב, חשבוניות וכו’.
דרישות: – רקע טכני עם יכולות ביצוע.
– יכולת עבודה בצוות.
– תודעת שירות גבוהה.
– יכולת עבודה עם ספקי שירות חיצוניים.
– נכונות לעבודה פיזית.
– אנגלית ברמה טובה – יכולת לבצע שיחה באנגלית!
– תקשורת בין אישית גבוהה ויחסי אנוש טובים מאוד.
– עברית ברמת שפת אם.
– 12 שנות לימוד לפחות.
– זמינות גבוהה לעבודה ומתן מענה בשעות לא שגרתיות כולל סופי שבוע.
– בקיאות בתחום תפעול חומרת מחשב: office, sap, ariba
– הכשרה ברמה של נאמן בטיחות לפחות.
– רישיון נהיגה חובה יתרון לבעלי /ות רישיון מלגזה.
*** יכולת ניידות והגעה מדי יום למשרדים! שעות עבודה 7-16! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.