התפקיד כולל אחריות כוללת לכל נושא מערכות המידע . פתרון בעיות במערכות מידע קיימות והצעת פתרונות חדשים, אחריות לתחזוקת המערכת ואיפיון פיצ’רים חדשים בעבודה מול צוות הפיתוח במערכות מידע – כל זאת כדי לקדם את פעילות המחלקות ולייעל אותה.
דרישות:
1. בעל/ת ניסיון קודם של לפחות תפקיד אחד כמיישם/ת מערכת -ERP מודולים רלבנטיים לכספים – חובה, ומערכות תומכות
2. היכרות עם מערכות HRIS – יתרון
3. תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול, התמחות במערכות מידע או תואר רלבנטי אחר – בדגש על קורס ניתוח מערכות
4. בעל/ת ניסיון בעבודה עם מחלקות הכספים / משאבי האנוש והיכרות עם התהליכים המרכזיים שלהם
5. הבנה עסקית וטכנית טובה, יכולת ניתוח, ואפיון תהליכים עסקיים ויישום במערכת או עבודה למול צוות הפיתוח
6. ניהול ותעדוף הדרישות של הלקוחות העסקיים, ניהול התקציב והדרישות למול הצוות וספקי היישום
7. עבודה וניהול מול גורמים טכניים שונים לרבות תמיכה בתחזוקה, הפעלת גורמים פנימיים וספקים חיצוניים
8. הבנה בתהליכים מורכבים ומערכות עתירות ממשקים, יחסי אנוש מצוינים, אוטודידקט, ראש גדול ובעל/ת ראייה מערכתית ומשימתי/ת