• אחריות על כל שרשרת האספקה מול המחלקות השונות.
• עבודה אדמיניסטרטיבית בתחום שרשרת האספקה, כגון: הוצאת דוחות מלאי, דוחות ספירה, ביצוע פעולות שונות במערכת ה-SAP (כניסות למלאי ,העברות ,המרות ועוד).
• מענה טלפוני לפניות ממשקים פנים ארגוניים, בקרה על תהליכים שונים.
• ניהול ממשק מול חברת ההפצה בכל הקשור לניהול מלאים לרבות אי התאמות, השמדות, החזרות מלקוחות.
• קשר עם המרכזים הלוגיסטיים בחו”ל, משלחים ועמילי המכס בארץ.
• מעקב משלוח ואחריות על שחרור מטענים ממכס
• מעקב אחר איסוף המשלוח מהנמלים בארץ ע”י חברת ההפצה וקליטתו למלאי.
• קשר עם ממשקים פנים ארגוניים (כספים, מכירות, שירות).
• העברת וקבלת דו”חות מלאי מחברת ההפצה.
• פתיחת מק”טים חדשים מול גורמים פנים וחוץ חברתיים.
• רקע בלוגיסטיקה
• מסוגלות לעבודה תחת תנאי לחץ, יכולת למידה עצמאית, יצירתיות ויכולת מתן פתרונות.
• אחריות, ראש גדול, יכולת הסקת מסקנות ויישום משמעויות בהתאם.
• טוב/ה בפרטים, מסודר/ת מאוד, מתודי/ת.
• ניסיון בעבודה בסביבה דינמית ומרובת ממשקים.
• הבנה עסקית ומסחרית בכל הקשור לניהול מלאים.
• יכולת לימוד עצמי גבוהה, יכולת עבודה בצוות, יכולת קביעת סדרי עדיפות, יכולת התמודדות עם ריבוי משימות.
• סדר ארגון ודיוק, עמידה בלוחות זמנים.
• כישורי מחשב טובים מאוד – שליטה בתוכנות OFFICE – Excel ברמה גבוהה.
• אנגלית ברמה גבוהה.
• ידע ב- SAP – יתרון.