התפקיד כולל: טיפול בפניות של לקוחות ומנהלי המכירות של החברה, מתן מענה אדיב מקצועי ויסודי, טיפול בהצעות מחיר, קליטת הזמנות, שליטה בשרשרת האספקה ללקוחות, עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים רבים ועוד.
תפקיד רציני ורב משמעות. צומת קריטי ומשמעותי בפעילות היחידה.
דרישות חובה לתפקיד:
1. אנגלית ועברית ברמת שפת אם (אנגלית עסקית – יתרון), יכולת ניסוח עצמאית גבוהה, התכתבות באנגלית ברמת שפת אם.
2. אחריות ועבודה עצמאית
3. יכולת ארגון, סדר ומעקב שוטף.
4. יכולות תקשורת גבוהות – עבודה מול לקוחות, ספקים וגורמי פנים.
5. יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת (אופיס, פריוריטי- חובה),
6. הבנה בעולם המסחר והמכירות
7. ניסיון קודם מוכח הכרחי בהליכי יבוא
משרה מלאה, ימי ראשון עד חמישי –
יומיים בשבוע 8:00-16:00
יומיים בשבוע 09:00-17:00
פעם בשבוע 10:00-18:00