כפתור סגירה

כתבה בנושא חברת Red-Bend נרכשה ב-200 מיליון דולר על ידי חברת Harman האמריקאית

עוד אקזיט לשבוע המוצלח ביותר בתולדות ההייטק הישראלי: חברת Red-Bend נרכשה ב-200 מיליון דולר על ידי חברת Harman האמריקאית.

אקזיט ישראלי נוסף שדווח היום: חברת רד בנד (Red Bend) נרכשה היום תמורת 200 מיליון דולר, ע”י חברת חברת הרמן (Harman) האמריקאית אשר מייצרת מערכות בידור ומידע לרכבים. חברת Harman רכשה בעבר את חברת הסטארט-אפ הישראלית iOnRoad, שפיתחה אפליקציה אשר מאפשרת למנוע תאונות דרכים.

הטכנולוגיה שפיתחה רד בנד מאפשרת למפעילי סלולר לעדכן מרחוק תוכנות וכן רכיבים פיזיים אשר מותקנים על מכשירי סלולר. לחברה לקוחות רבים, ביניהם חברות טכנולוגיה מובילות כגון, אינטל, סמסונג, LG, סוני, הוואווי  ו- ZTE הסיניות וכדומה. המוצר שלה מותקן כיום בכ-2 מיליארד מכשירי סלולר ברחבי העולם. רד בנד נוסדה ב-1999 על ידי שרון פלג וגדי גונן. בשנת 2010 רד בנד התרחבה גם לשוק הרכב, שם היא מסייעת להפעיל את התוכנה ולחבר את המכונית לרשת האינטרנט. החברה מעסיקה מעל כ-240 עובדים, רובם במרכז הפיתוח בהוד השרון. מאז שהוקמה הושקעו בחברה כ-35 מיליון דולר, כאשר רשימת המשקיעות בה כוללת חלק מהקרנות המובילות בעולם.

יורם זלינגר, מנכ”ל החברה, אמר היום כי “עם יותר מ-15 שנה של הצלחה גלובלית בפתרונות ניהול ועדכון תוכנה מרחוק ליצרני הטלפונים וספקיות התקשורת, אנחנו שמחים להביא את הניסיון והיכולות שלנו להרמן. שילוב הכוחות עם הרמן יאיץ את העסקים שלנו בשוק הרכב המתפתח. כמות התוכנה ברכב הולכת ועולה, לא רק במערכות הבידור אלא בעשרות רבות של מחשבים קטנים המפוזרים ברכבים המודרנים, והחיבור עם הרמן יאפשר לנו לנהל את כלי הרכב בצורה הוליסטית, ולשרת את יצרני הרכב הגדולים בעולם”.

דינש פאליוול, יו”ר, נשיא ומנכ”ל חברת הרמן, אמר היום כי “הרכישה של רדבנד, חלוצה אמיתית בתחום ניהול התוכנה והווירטואליזציה של מכשירים מחוברים, מוסיפה מרכיב משמעותי לפורטפוליו המערכות והשירותים לספקי רכב שלנו, הופך אותם למוכנים יותר לרכבי העתיד העשירים תוכנה, ויעזור לנו להפוך אותם לבטוחים יותר, חכמים יותר ויעילים יותר. הרכישה מייצרת להרמן תשתית קריטית ליצירת פורטפוליו רחב של מערכות תוכנה ושירותים לעולם הרכב. הרכישה מציינת את תחילתה של הטרנספורמציה המשמעותית שהרמן עוברת לכיוון היכולת לתת לצרכנים חוויית היגה וסגנון חיים ‘מחובר'”.

רד בנד צפויה להמשיך לתפקד בתור חטיבה עצמאית בתוך הרמן, בראשות יורם זלינגר. כל ההנהלה הבכירה צפויה להמשיך בתפקידה והחברה אף צפויה להרחיב בעתיד את מצבת כוח האדם שלה.

  כך מצטרפת גם רד-בנד לשבוע מוצלח ביותר (שעדיין לא נגמר!) של אקזיטים והשקעות בחברות ישראליות.

.לחדשות נוספות מעולם ההייטק לחצו כאן

הרשמה למגזין

להישאר מעודכנים תמיד בכל החדשות והטיפים הכי חשובים בעולם התעסוקה

שדה חובה*

אולי יעניין אותך גם...

העולים החדשים שנמלטו מאוקראינה יכולים להשתלב במגוון תפקידים בתעשייה

הפתרון למחסור בעובדי הייטק יכול להגיע ממקום לא צפוי

רבים מהעולים החדשים שנמלטו מאוקראינה משכילים ומיומנים. הם יכולים להשתלב במגוון תפקידים בתעשייה, שמשוועת לכוח אדם איכותי

תעשיית הגיימינג בישראל 2022

שרדה את הקורונה ומשגשגת: תעשיית הגיימינג בישראל 2022

למי שרוצה להפוך את התחביב של שעות הפנאי לעבודה מכניסה, מציעה תעשיית ההייטק הישראלי את תחום הגיימינג. הנה כל מה שתצטרכו לדעת אם החלטתם לחפש עבודה בתחום.

בוגרי היחידות הטכנולוגיות שומרים על יתרון וממשיכים להוביל את רמות השכר בהייטק הישראלי

בוגרי היחידות הטכנולוגיות שומרים על יתרון וממשיכים להוביל את רמות השכר בהייטק הישראלי

בהמשך לגדילה האדירה בהיקף ההייטק הישראלי, יוצאי 8200 ודומותיה ממשיכים לבלוט כמועמדים מועדפים וכשחקני מפתח . נתונים חדשים מראים כי ביותר ממחצית מהיוניקורנים הישראליים , המייסדים יוצאי יחידות טכנולוגיות ופערי השכר ההתחלתי הינם לטובת בוגרי יחידות אלה ( פערים המגיעים עד ל-45% בחלק מהתפקידים ).

תעשיית הסמיקונדוקטור 2021

תעשיית הסמיקונדוקטור 2021

בישראל מועסקים כיום 38,000 עובדים בתעשיית הסמיקונדוקטור.
רוב העובדים בתעשייה הינם מתחום הפיתוח וההנדסה מארגונים וסטרטאפים המפתחים שבבים לתעשיות הרכב, תקשורת דור חמישי (5G), הרובוטיקה, אחסון ולכל מוצרים ויישומים הדורשים כיום טכנולוגיות מתקדמות בתחום מציאות מדומה, ראייה ממוחשבת, IOT ובינה מלאכותית.

כיצד מיזוגי ה-SPAC משפיעים על יתר החברות בתעשיית ההייטק

צל כבד: כיצד מיזוגי ה-SPAC משפיעים על יתר החברות בתעשיית ההייטק?

לאחר סיום הרבעון הראשון של 2021, כבר ברור שגל הנפקות ה-SPAC ממשיך לשטוף את וול-סטריט ושסטארטאפים רבים מישראל מתכוונים להצטרף לחגיגה. איזו השפעה יש לכך על הארגונים שאינם מתכננים הנפקה בקרוב, האם הם נשארים מאחור או שמדובר בכלל בבועה שתתפוצץ? נירה קירקיריוס בטור אישי

כיצד השפיעה הקורונה על הנשים בתעשיית ההייטק?

כיצד השפיעה הקורונה על הנשים בתעשיית ההייטק?

In which fields was there an increase in the percentage of women compared to men, how many women joined the circle of job seekers in the last year and what is the field that creates new opportunities for professional women? Recent data on the Israeli high-tech market reveal a surprising picture